Hoe scoorde eService in enquête?

Hoe scoorde eService in enquête?
Deze zomer hielden wij een tevredenheidsonderzoek onder onze deelnemers. Een van de zaken die wij van de gepensioneerden wilden weten was of zij zich hadden aangemeld voor eService en zo ja, hoe interessant zij de aangeboden informatie vonden. De uitkomst leest u in dit artikel. 

Van de gepensioneerden die meededen aan het onderzoek en geabonneerd zijn op eService vindt maar liefst 93% de aangeboden informatie interessant of zeer interessant. Dit resultaat is vergelijkbaar met de uitkomst van de enquête die wij specifiek onder de abonnees eind 2013 hielden: 90% van hen antwoordde toen dat eService in de behoefte aan aanvullende informatie voorziet. 

Suggesties? Laat het ons weten!
Wij zijn blij met de positieve score. Maar wij horen het natuurlijk ook graag als u nog suggesties of opmerkingen hebt om eService verder te verbeteren. Mist u bijvoorbeeld een onderwerp? Laat het ons dan weten door een e-mail te sturen naar Linde.Verburgt@unilever.com 

Over eService
Abonnees van eService ontvangen regelmatig (zo’n vijf keer per jaar) een e-mail met informatie over actuele ontwikkelingen rondom beide pensioenfondsen van Unilever Nederland (Forward en Progress) én pensioen in het algemeen. De meeste van onze eService abonnees zijn gepensioneerden. Aanmelden kan via onze website.